Drogi Kliencie!

Dbamy o to aby dostarczyć do Ciebie produkt wolny od wad. Poniżej przedstawiamy informacje, które opisują Twoje możliwości postępowania w przypadku wystąpienia jakiejkolwiek usterki zakupionego produktu objętego gwarancją producenta.

*Reklamacja bezpośrednio w serwisie producenta – czas trwania: ok. 14 dni

W przypadku zakupu produktu objętego gwarancją producenta, najszybszą opcją zgłoszenia reklamacyjnego jest kontakt bezpośrednio z serwisem.

Możesz na początku skorzystać z pomocy zdalnej. Wsparcie techniczne za pośrednictwem infolinii lub wiadomości mailowych często pozwala na usunięcie usterki oraz doprowadzenie urządzenia do prawidłowego działania, bez konieczności odsyłania go do serwisu.

Jeżeli natomiast konieczne jest odesłanie produktu do serwisu, należy go zapakować wraz z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu, odpowiednio zabezpieczyć do transportu a następnie postępować zgodnie z instrukcjami otrzymanymi z serwisu.

Dane kontaktowe do poszczególnych serwisów znajdują się w karcie gwarancyjnej oraz na stronach internetowych poszczególnych producentów.

 

*Reklamacja za pośrednictwem sklepu www.e-sellpoint.pl – czas trwania: do 30 dni

Pozostajemy do dyspozycji naszych Klientów nieustannie dlatego też reklamację możesz zgłosić także za pośrednictwem naszego sklepu. W Twoim imieniu zgłosimy naprawę sprzętu w odpowiednim serwisie.

Pamiętaj jednak, że ta opcja wydłuża proces reklamacyjny. Producent ma najczęściej 14 dni na rozpatrzenie Twojej reklamacji. W ten okres nie wliczają się jednak dni związane z transportem produktu pomiędzy naszym sklepem a serwisem.

Proces reklamacji wygląda następująco:

  • Zgłoś do nas reklamację telefonicznie bądź mailowo pod adresem: sklep@test.e-sellpoint.pl (w opisie podaj swoje dane, numer faktury oraz krótki opis usterki);
  • Zapakuj i odpowiednio zabezpiecz produkt do transportu dołączając swoje dane oraz kopię dowodu zakupu;
  • Odeślij przesyłkę na poniższy adres:

    Magazyn Sellpoint sp. z o.o.
    ul. Annopol 4a
    03-236 Warszawa

    Pamiętaj także, że w przypadku reklamacji gwarancyjnej nasz sklep jest tylko pośrednikiem pomiędzy Tobą a serwisem Producenta i nie możemy zagwarantować pozytywnego rozpatrzenia złożonej przez Ciebie reklamacji.

    SzukajTelefonKonto użytkownikaLista życzeńLista życzeńFacebookInstagramYoutubePołożenieEmailPorównajPDFPDFLista życzeńFAQOcenaOcenaOcenaBank iconClock iconFacebookPinterestPinterestAdresAdresObniżkaUdostępnij